CiviStart
Részletes tájékoztató
CiviStart
Részletes tájékoztató
A CiviStart 1 éves program célja, hogy a kis és közepes méretű civil szervezetek számára is elérhetővé tegye a CiviCRM rendszer mindennapi használatát a szervezet ügyfélkezelési, adatbázis-menedzsment és fundraising folyamataiban, ezzel támogatva a szervezetek digitális fejlődését.
Annak érdekében, hogy a szervezet hosszú távon képessé váljon a CiviCRM rendszer fenntartásával kapcsolatban felmerülő költségek finanszírozására (üzemeltetés, karbantartás, support), a CiviStart program elsődlegesen a CiviCRM, mint hatékony fundraising eszköz kialakítását célozza.
A program végére elérendő cél, hogy a CiviCRM rendszerben kialakított fundraising folyamatok révén befolyó többlet bevételből (új adományok, támogatások) a szervezet minimum a rendszer üzemeltetésének költségeit ki tudja termelni.
A program két kategóriában indul el:
kis szervezetek (adatbázis*: max 5 000 kontakt)
közepes szervezetek (adatbázis*: min 5 001 - max 15 000 kontakt)
S-es
csomag
Feltétel:
Adatbázis méret:
max 5 000 kontakt
Létező weboldal
Szolgáltatások:
CiviCRM bevezetés - ingyenes!
CiviCRM üzemeltetés / karbantartás
Max havi email keret: 20.000 db / hó
Havi 4 óra CRM felhasználói support
10 óra fundraising tanácsadás / év
Alap automatizációs modul
Journey modul
Szerződés típusa
Egy éves határozott idejű
Havi díjak
Első 6 hónapban:
65.000 Ft + ÁFA / hó
7-12 hónapban:
110.000 Ft + ÁFA / hó
A csomag teljes havi díja
(CiviStart nélkül)
185.000 HUF + ÁFA
CiviStart-tal:
- 53%
éves szinten
M-es
csomag
Feltétel:
Adatbázis méret:
min 5 001 - max 15 000 kontakt
Létező weboldal
Szolgáltatások:
CiviCRM bevezetés - ingyenes!
CiviCRM üzemeltetés / karbantartás
Max havi email keret: 60.000 db / hó
Havi 4 óra CRM felhasználói support
10 óra fundraising tanácsadás / év
Alap automatizációs modul
Journey modul
Szerződés típusa
Egy éves határozott idejű
Havi díjak
Első 6 hónapban:
95.000 Ft + ÁFA / hó
7-12 hónapban:
165.000 Ft + ÁFA / hó
A csomag teljes havi díja
(CiviStart nélkül)
243.000 HUF + ÁFA
CiviStart-tal:
- 47%
éves szinten
A CiviStart program 1 éves időtartama 3 fázisból áll. A fázisok optimális ütemezése az alábbiak szerint alakul.
0. fázis (2. hónap végéig)
CiviCRM telepítés, konfigurálás
Kártyás fizetési rendszer integráció
PayPal, Woocommerce, Barion >> (CiviStart programban ingyenes)
Egyéb fizetési rendszerekkel történő integráció esetén többlet költségek adódhatnak.
CRM formok létrehozása (weboldalba ágyazható formok)
Hírlevél feliratkozás
Önkéntes jelentkezés
Egyéb formok
1. fázis (6. hónap végéig)
Tréning
Adatbázis betöltés
Fundraising stratégia kialakítása ügyféllel közösen
Fundraising kampányok tervezése és elindítása
Donor státuszok és automatizációk létrehozása
2. fázis (12. hónap végéig)
Donor journey kialakítása
Riporting rendszer kialakítása
Az egyes fázisok hossza lerövidülhet, vagy akár hosszabbodhat is, amennyiben a kialakításra kerülő folyamatok ezt indokolttá teszik.
A jelentkező szervezet besorolható legyen az alábbi kategóriák valamelyikébe:
kis szervezetek (adatbázis*: max 5 000 kontakt)
közepes szervezetek (adatbázis*: min 5 001 - max 15 000 kontakt)
*A kontakt adatbázisra megadott kategória limitek a program 0. fázisában betöltésre kerülő teljes kontaktadatbázisra vonatkoznak. Ezt követően a program végéig limit átlépéssel járó tömeges kontakt betöltésre csak kategória ugrással vagy a programból való kilépéssel van lehetőség. Ugyanakkor az adatbázisba a program indulásától számítva organikusan (online automatizált folyamat vagy banki kivonat importtal) bekerülő kontaktok limit nélkül növelhetik az adatbázis méretét a program ideje alatt is.
Létező és működő weboldal
CiviStart Jelentkezési lap kitöltése
Egy éves határozott idejű szerződés vállalása
Email keret túllépés
A havi email küldés mennyisége meghaladja az adott csomagba foglalt keretet.
S csomag esetén 20.000-es email keret túllépése >> Átlépés M csomagba a következő hónaptól
S vagy M csomag esetén 60.000-es email keret túllépése >> Extra email csomag díj
Kiegészítő modulok használata
A CiviStart programba be nem vont modulok használata.
Kiegészítő modulok (kiegészítő díjak!) :
Extra automatizációs modul
Minden egyéb automatizáció, amely nem tartozik az Alap automatizációs modulba (Lásd: CiviStartba bevont modulok)
Esemény modul
Petíciós modul
Chatbot modul
Tagság modul
CiviStartba bevont modulok:
Alap automatizációs modul
Donor státuszváltás vezérlő automatizációk
Consent automatizációk
Adomány köszönő és welcome email automatizációk
Journey modul
Extra funkciók és kiterjesztések használata - (plusz díjak!)
A CiviStart programba be nem vont funkciók és kiterjesztések használata.
Jelentkezés az online jelentkezési lap kitöltésével
Jelentkezési időszak: 2025. június 25 - július 18.
Első körös kiválasztás
2025 szeptemberétől kategóriánként (kis szervezet, közepes szervezet) 5 - 5 szervezettel indul el a CiviStart.
Határidő: 2025. július 25.
Online találkozás a kiválasztott szervezetekkel
Az első körben kiválasztott szervezetekkel a program részleteinek és felmerülő kérdéseknek tisztázása, külön egyeztetett időpontban.
2025. július 28 - augusztus 8.
Kiválasztási folyamat lezárása
A programba bevont szervezetek értesítése.
Határidő: 2025. augusztus 12.
Szerződéskötés
Határidő: 2025. augusztus 31.
CiviStart indulás
Határidő: 2025. szeptember 1.
A határidők módosításának jogát fenntartjuk!
Jelentkezés 2025. június 25-től!