
Automatizáció és Donor Journey kiépítés
Szakértő csapatunk segít kitalálni és megvalósítani azt a fundraising stratégiát, mellyel a leghatékonyabban tudod aktivizálni adatbázisodat, így növelve rendszeres adományozóid táborát! Ehhez a viselkedés alapú automatizált journey kommunikáció kialakítására van szükség!

Viselkedés alapú szegmentáció
A felhasználói viselkedés nyomonkövetéséhez először mérési pontokat kell meghatározni a weboldaladon. Rendszerünkben ezeket a mérési pontokat tudjuk majd felhasználni a szegmensek (célcsoportok) definiálásakor, hogy aztán eljuttassuk számukra a megfelelő üzenetet.
Automatizált journey
A mérési pontok eseményei azonnal továbbítódnak a rendszerünkbe, melyekre automatizált akciókat programozunk be. Így például támogatóid egy adományozást követően azonnal rá kerülhetnek egy journey-re, amelyben előre meghatározott üzeneteket fognak kapni a jövőben egészen addig, amíg például újra nem adományoznak.
Funneling
A journey-ket az alapján alakítjuk ki, hogy adományozóidat milyen irányba szeretnéd vezetni vagy motiválni. Célunk egy olyan csatorna vagy úgynevezett tölcsér (funnel) létrehozása, melyben támogatóid biztosan haladnak előre, ezzel növelve a rendszeresen beérkező adományok összegét és csökkentve a lemorzsolódó adományozók számát.