flowchart-311347.png

Marketing automatizáció és funneling

Szakértő csapatunk segít kitalálni és megvalósítani azt az email marketing stratégiát, mellyel a leghatékonyabban tudod aktivizálni adatbázisodat, így növelve bevételeidet! Ehhez a viselkedés alapú automatizált journey kommunikáció kialakítására van szükség!

 
The Wall of Ideas

Viselkedés alapú szegmentáció

A felhasználói viselkedés nyomonkövetéséhez először mérési pontokat kell meghatározni a weboldaladon. Rendszerünkben ezeket a mérési pontokat tudjuk majd felhasználni a szegmensek (célcsoportok) definiálásakor, hogy aztán eljuttassuk számukra a megfelelő üzenetet.

Automatizált journey

A mérési pontok eseményei azonnal továbbítódnak a rendszerünkbe, melyekre automatizált akciókat programozunk be. Így például vásárlóid egy vásárlást követően azonnal rá kerülhetnek egy journey-re, amelyben előre meghatározott üzeneteket fognak kapni a jövőben egészen addig, amíg például újra nem vásárolnak.

Funneling

A journey-ket az alapján alakítjuk ki, hogy vásárlóidat milyen irányba szeretnéd vezetni vagy motiválni. Célunk egy olyan csatorna vagy úgynevezett tölcsér (funnel) létrehozása, melyben vásárlóid biztosan haladnak előre, ezzel növelve bevételeidet és csökkentve a lemorzsolódó felhasználók számát.