Gold Ribbon

Non - profit szervezetek Adatalapú fundraising növelés

Hiszünk abban, hogy az adományozók aktivizálásában és megtartásában a legfontosabb szerepe a folyamatos multichannel kommunikációnak van. Szakértelmünk a non profit szektor számára email és push kampányok, CRM rendszer menedzsment, a szövegírás és a sablonok elkészítésétől, a komplex szegmentációs folyamaton át tart. 

 Az alapítványi adományok 

 átlagosan  xy%-át rendszeres adományozók adják!

White Room

CRM és marketing automatizáció

1

Adatbázis felmérése, mérési pontok meghatárózása

Ahhoz, hogy személyreszabhassuk számodra rendszerünket, először az adatbázisodat kell megismernünk. Szükség lesz minden olyan adattípusra, amit majd a célcsoportjaid szegmentálásához vagy épp a kommunikációban szeretnél felhasználni.

2

Rendszer beállítása

A rendszerben az adatbázisod struktúrája alapján létrehozzuk a megfelelő mezőket, értékeket és kapcsolatokat.

Ezt követően rendszered készen áll az adataid befogadására, melyhez már csak a megfelelő adatkommunikáció kialakítására van szükség.

3

Kommunikáció kialakítása

A rendszer optimális kihasználáshoz a weboldaladon lementett adatok automatikus továbbítására van szükség. Ehhez leggyakrabban API kapcsolatot kell kiépíteni, mely biztonságos és azonnali kommunikációt biztosít a weboldalad és a rendszerünk között.

 Email kampányok 

Egyszerű kampányok

Ide tartoznak a bizonyos rendszerességgel kiküldött hírlevelek és az ad-hoc jellegű, szezonális kampányok, melyeket a folyamatos kapcsolattartás és a kedveményes időszakok kommunikálása szempontjából tartunk kiemelten fontosnak.

Trigger kampányok

Ezzel a lehetőséggel elsősorban a welcome emailekt, köszönő leveleket vagy épp névnapi köszöntőket tudjuk egyszerűen beállítani, automatizálni.  Mivel ezek a kampányok jelentősen segítik a vásárlók lojalitásának gyors kialakulását, gyakran alkalmazzuk őket az online kommunikációban!

Recurring és Donor Journey kampányok

Ezek a kampányok komplexebb automatizációs folyamat kialakítását teszik szükségessé, amellyel felhasználói viselkedést követve tudjuk támogatni és aktivitásra bírni adományozóidat, hogy megtartsuk és építsük aktív adatbázisod és csökkentsük a lemorzsolódók számát.